2010. 5. 30.

Мэндчилгээ


2010оны 5сарын 30-аас эхлэн өөрийн гэсэн блогоо нээхээр шийдлээ.
Яг одоо өөрийн сурж буй мэргэжлийнхээ талаар мөн сонсож мэдсэн зүйлийнхээ талаар хуваалцахаар шийдлээ.
Эргээд бас надад ч хэрэгтэй мэт санагдаад
За амжилт

댓글 2개:

  1. САЙН ӨДРӨӨ
    Намайг ноён Ругаре Сим гэдэг. Би Канадад амьдардаг, би өнөөдөр аз жаргалтай хүн болж байна уу? Намайг болон миний гэр бүлийг бидний ядуу байдлаас аврах ямар ч зээлдүүлэгч би түүнд зээл хайж байгаа бүх хүмүүст хандана, тэр надад болон манай гэр бүлд аз жаргал бэлэглэв, би 300,000.00 долларын зээл хэрэгтэй байна гэж өөртөө хэлсэн. Би 2 хүүхэдтэй ганц бие Эцэг болохоор амьдралаа бүхэлд нь эхлүүлэхийн тулд надад 300,000.00 долларын зээл өгөхөд тусалдаг энэ шударга, бурхнаас эмээдэг эр хүний ​​зээлдэгчтэй уулзаж байсан. Та зээлээ буцааж төлөх болно, түүнтэй холбоо бариарай, түүнийг өөр рүүгээ чиглүүлдэг ноён Ругаре Сим гэдгийг хэлээрэй. Ноён, Мохамед Кареентай и-мэйлээр холбогдоорой: (arabloanfirmserves@gmail.com) Баярлалаа.


    ЗЭЭЛИЙН БҮРТГЭЛИЙН МЭДЭЭЛЛИЙН ХЭЛБЭР
    Нэр......
    Дунд нэр .....
    2) Хүйс: .........
    3) Зээлийн хэмжээ: .........
    4) Зээлийн хугацаа: .........
    5) Улс: .........
    6) Гэрийн хаяг: .........
    7) Гар утасны дугаар: .........
    8) Имэйл хаяг ..........
    9) Сарын орлого: .....................
    10) Мэргэжил: ...........................
    11) Та манай талаар аль сайтыг энд оруулсан .....................
    Сайн сайхныг хүсъе, баярлалаа.
    Дерек имэйл arabloanfirmserves@gmail.com

    답글삭제
  2. BUSINESS LOAN PERSONAL LOAN HERE APPLY NOW WhatsApp +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

    답글삭제